Napi viccek!

- Apa, igaz, hogy rosszul végződnek a pénteken kötött házasságok?
- Hogyne, miért lenne más a péntek? 

Iskolai történet
A z iskolában kettesért felel a gyerek:
- ... és középkorban rengeteget fejlődtek a számítástechnikai eszközök.
- Na ne hülyéskedj velem kisfiam!
- De tanárnő, tényleg ez van ide írva!
- Na mutasd, hadd nézzem! Aha: a szántástechnikai eszközök sokat fejlődtek...  


A nemzetközi gyors első osztályú fülkéjében egyetlen utas ül. Hirtelen kinyílik  az ajtó, s egy fegyveres, maszkos férfi lép be.
- Gyerünk, ide a pénzt! - kiabál.
- De nincs pénzem!
- Akkor meg miért reszket?
- Mert azt gondoltam, hogy a kalauz az. Ugyanis jegyem sincsen.  


Hazatér az apa, belép lánya szobájába és ott talál egy levelet, felnyitja, és félőn olvasni kezdi

Kedves Apu!


Nagyon sajnálom, de megszöktem az új barátommal. Megtaláltam az igazit. Nagyon édes, izgalmasak a piercingjei, sebhelyei, tetoválásai, és van egy nagy motorja. Amúgy terhes is vagyok, és Ahmed állítja, hogy tök boldogok leszünk az erdőben, a lakókocsijában. Több gyereket is szeretne tőlem. És tudom, hogy a marihuána egyáltalán nem káros, így azt fogunk termeszteni a haveroknak és saját magunknak. Ők majd megvédenek bennünket. Közben reménykedünk, hogy Ahmed AIDS-e is javuljon. A pénz miatt nem kell aggódni. Ahmed megdumálta Jamal-lal, hogy szerepelhetek majd filmekben. Sőt, kétszer annyit kapok, ha több pasival leszek egyszerre, vagy esetleg lóval.


Üdvözöl, szerető lányod


U.i.: Apa, ez természetesen nem igaz, a szomszédba mentem tévézni. Csak szerettem volna érzékeltetni, hogy van attól rosszabb mintha a Fradi kikap a Honvédtól.