Tanító, orvos és férj...

A tanítónéni a szünet után kérdezi az elsősöket:
- Na Józsika, mit csináltál a szünet alatt?
- Egész nap játszottam a homokozóban, meg várat építetteeeem!
- Helyes! Betűzd ezt ki szépen: ÉPÍT.
- É, pé, í, té.
- Ügyes vagy, ötös! Hát te, Pistike?
- Én segítettem Józsinak várat építeni!
- Jól van! Betűzd akkor azt, hogy: SEGÍT.
- Es, e, gé, í, té.
- Nagyon jó! Te is ötöst kapsz! Hát te, Gazsika?
- Én nem csináltam semmit, mert a Józsi meg a Pisti nem akart velem játszani semmit!
- Ejnye, bejnye, Józsi, Pisti! Ez nagyon csúnya dolog ám. Tudjátok mit jelent ez? Faji diszkriminációt.
- Gazsika, te pedig betűzd azt, hogy: FAJI DISZKRIMINÁCIÓ. 



- Hé, maga meg mit csinál? -nyög fel a beteg a fogorvosnál- Ez nem az a fogam.
- Nyugalom, -szól az orvos - arra is sor fog kerülni. 



Full készen hazamegy a férj és nagy lendülettel "kóstolgatja" a feleségét, de az nemigen hajlandó vele bármit is tenni, hivatkozik is az ilyenkor szokásos panaszokra.
Addig-addig, amíg csak eleget tesz a férjének.
Reggel felkel a férfi és a mosdóba érve látja a kezeit, hogy csupa véres.
Felharsan:
- Te jó ég megöltem az asszonyt!
Felnéz és a tükörben meglátja magát:
- És meg is ettem!