Bárcsak vissza tudnék menni az időben

I wish I could go back to when I met you - and walk away
Bárcsak vissza tudnék menni az időben arra a napra, mikor először találkoztunk.. hogy aztán elsétálhassak.

If someone wants you, then nothing can stop it. But if someone doesn’t want you, nothing can change that.. so simple.
Ha valaki téged akar, akkor senki és semmi sem állíthatja meg. De ha ez a valaki pont nem téged akar.. akkor ezen senki és semmi nem tud változtatni. Ilyen egyszerű

I’m good but not an angel, I do sin but I’m not the devil. I’m just a small girl in a big world trying to find someone to love
Jó vagyok, de nem egy angyal, követek el bűnt de nem vagyok ördög. Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet!.. [Marilyn Monroe]

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now
Nem tehetünk úgy, mintha a repülők az égen hullócsillagok lennének? Igazán jól jönne ha most kívánhatnék egyet

A smile gets involved nothing, but carries a big one out
Egy mosoly nem kerül semmibe, de nagyot visz véghez

I was wrong when I said every man is the same. The truth is either of them is worse than the other..
Tévedtem, mikor azt mondtam, minden pasi egyforma. Beláttam: egyik rosszabb, mint a másik..

I decided to give up all my addictions.. starting with you
Úgy döntöttem, felhagyok a káros szenvedélyeimmel; veled kezdem..

Who are you to judge the life I live? I know I’m not perfect, and I don’t live to be. But before you start pointing fingers, make sure your hands are clean! ‘
Ki vagy te, hogy bíráld az életet amit élek? Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, nem is azért élek, hogy azzá váljak. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg arról, hogy a Te kezeid teljesen tiszták.. [Bob Marley]

’I believe that happy girls are the prettiest. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe in kissing, kissing a lot and I believe that tomorrow is another day. I believe in miracles ‘ [Audrey Hepburn]
Hiszem, hogy a boldog lányok a legszebbek. Hiszek abban, hogy erősnek kell maradni akkor is, ha minden összedőlni látszik. Hiszek a csókolózásban, és hiszem, hogy holnap új nap virrad. Hiszek a csodákban..