Vannak olyan lányok...

There’s a type of girl whose favourite song will say more about her than her mouth ever will
Vannak olyan lányok, akikről többet elárul a kedvenc daluk, mint a kimondott szavai

I’m the kinda girl who will burst out laughing because of something that happened a day before
Az a fajta lány vagyok, aki nevetésben tör ki egy olyan dolog miatt, ami egy nappal azelőtt történt

It matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, I am the master of my fate, I am the master of my soul [W.E.Henley]
Nem számít mennyire keskeny a kapu, hogy milyen súlyos büntetésekkel van teleírva végzetem pergamenje, én vagyok a sorsom ura, lelkem kapitánya

I’d scrape your eyes out but you deserve you’d look in the mirror every day
Tudod, szívesen kikaparnám a szemeidet, de megérdemled hogy tükörbe kelljen nézned minden egyes nap..

Behind every ‘I’m just kidding’ there’s a little bit of truth; every ‘I’m just thinking’ hides a little bit curiosity; behind every ‘I don’t know’ there’s a little bit of knowledge; and every ‘I don’t care hides some feelings..
Minden ‘csak vicceltem’ mögött van egy kis igazság, minden ‘csak elgondolkoztam’-ban ott van egy kis kíváncsiság; minden ‘nem tudom’ mögött van egy kis tudás - és minden ‘már nem érdekel’ mögött van egy kis érzelem..

We all wanna be different - that’s make us all the same
Mindannyian egyediek akarunk lenni, és épp ez tesz minket annyira egyformává..