Szeretsz? Nagyszerű. Gyűlölsz?

Love me? Great. Hate me? I’ll survive. Think I’m ugly? Don’t look at me. Don’t know me? Don’t judge me. Think you know me? You have no idea..
Szeretsz? Nagyszerű. Gyűlölsz? Azt hiszem, túlélem. Szerinted csúnya vagyok? Ne nézz rám. Nem ismersz? Akkor ne ítélkezz. Azt hiszed, ismersz? Szerintem fogalmad sincs, milyen vagyok..

You can call me an idiot but I’d rather love someone I can’t have than have someone i can’t love..
Nyugodtan lehülyézhetsz, de én inkább szeretek valaki olyat, aki nem lehet az enyém, mint hogy legyen velem olyan, aki iránt egyáltalán nem érzek semmit..

You know my name, not my story - you’ve heard what I’ve done, not what I’ve been through
A nevemet tudhatod, de az életem nem ismered! Hallhattál arról hogy miket tettem, de fogalmad sincs róla, min mentem valójában keresztül..

Beauty isn’t having the hottest body, it’s more about having a pretty soul
Nem attól leszel szép, ha tökéletes a tested; attól leszel gyönyörű, ha a lelked szép :)

I wanted to tell you all my secrets, but you became one of them instead 
Az elején még Neked akartam minden kis titkom elárulni, de idő közben a sok-sok titkom egyike Te magad lettél *.*

“I believe every human has a finite number of heartbeats, and I don’t intend to waste any of mine!”
Hiszem, hogy minden ember szívverése meg van számlálva, és én nem szándékozom elpazarolni egyet sem a sajátjaim közül [Neil Armstrong]

Whoever said money doesn’t buy happiness didn’t know where to shop
Bárki is mondta azt, hogy pénzért nem vehetsz boldogságot, biztos nem tudta, hova menjen vásárolni :D [Blair, Gossip Girl]

So many people out there who will simply tell you: you can’t. You’ve got to do turn around, take a deep breath and say: then just watch me & learn ;)
Annyi ember van az életben, akik egyszerűen kijelentik: te ezt úgy sem tudod megcsinálni. Ha ilyen történne, csak vegyél egy nagy levegőt, fordulj meg, és mondd: akkor most figyelj & tanulj.