Vicces, hogy valaki mennyire össze...

"It's funny how someone can break your heart BUT you can still love them with all the little pieces."...
"Vicces, hogy valaki mennyire össze tudja törni a szivedet,de te ennek ellenére még mindig szereted azokkal az apró darabokkal."...


"That's what happens when innocent friends turn serious lovers."...
"Ez történik amikor ártatlan barátokból komoly szerelmesek válnak."


"You call me a bitch because I speak what's on my mind?"
"Leribancozol mert kimondom amit gondolok?"


"Dream as if you will live for ever, live as you will die today."
"Álmodj mintha örökké élnél,élj úgy mintha ma meghalnál."


"Some people think I'm quiet. It's either that they don't know me well or cuz I don't waste my breath on people that annoy me." /Gerard Way/
"Néhány ember úgy gondolja, hogy csendes vagyok. Az egyik ok hogy nem ismernek eléggé vagy mert nem vesztegetem a a lélegzetem azokra akik idegesítenek!"


"Always look at the bright side of life!"
"Mindig az élet napos oldalát nézd!"


"If people aren't nice to you, they're jealous!"
"Az emberek akik nem kedvesek hozzád, csak féltékenyek rád."


"Love's the funeral of hearts, and an ode for cruelty, when angels cry blood on flowers of evil in bloom"... /HIM/
"A szerelem a szívek temetése, és egy óda a kegyetlenséghez, mikor az angyalok vért könnyeznek és a gonosz virágai nyílnak"...


"You can travel the world but you can't run away from the person you are in your heart!"... /Tiesto/
"Körbeutazhatod a Földet, de nem tudsz elfutni attól, aki (legbelül) a szívedben vagy!"...


"I can resist everything, except for temptation!"
"Próbáltam ellenállni mindennek, kivéve a kísértésnek!"