Új hét, friss viccek

Mozgássérült eset

Két mozgássérült társalog:
- Hallottam, nyertél egy break versenyt!!
- Hát az úgy volt, hogy átsétáltam a színpadon a piámért!


Lakodalom


- Hét végén ünnepelünk. Jössz?
- Mit fogtok ünnepelni?
- Lakodalom lesz kérlek.
- És, ki fog nősülni?
- Az anyósomat vette el a JóIsten.



Gyors kétbetűs


Ember egy órája vergődik a wc-ben, de hiába, semmi eredménye. Arra lesz figyelmes,
hogy a szomszéd fülkébe valaki benyit, majd a szokásos ilyenkor létrejövő hangokat követően ssssss, aztán csobbb. Emberünk nyög, kínlódik, vigaszt remélve átszól:
- Jaj de jó magának.
Valasz jön:
- Ne irigyeljen: az első elkapta a gatyámat a másik meg a telefonom volt.



Fő az elővigyázatosság


Anasztázia hercegnő a fürdőszobában teszi a dolgát, amikor belép hozzá az inas.
- Na, de Jean - mondja a hercegnő -, miért nem kopog, mielőtt benyitna? Mi van
ha éppen nincs rajtam ruha...?
- Az ki van zárva, méltóságos asszonyom, mielőtt én belépnék, előbb mindig
bekukkantok a kulcslyukon.



Osama


Allah Osama bin Ladenhez szól:
- Te baromarcú. NEM azt mondtam, hogy térítsd el a gépeket, hanem azt, hogy
térítsd meg a népedet...